KONSERWACJA PODWOZIA

Wydawać by się mogło, że wraz z nieustannym rozwojem nowych technologii przy produkcji pojazdów, konserwacja podwozia zacznie być zbyteczna i mieć jakikolwiek sens bytu. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że technologia za pomocą której zabezpieczane są podwozia fabrycznie nowych aut nie sprawdza się w polskich warunkach panujących na drogach. Zabezpieczenia podwozia narażone są na uszkodzenia mechaniczne wywołane żwirem, kamykami z dróg oraz chemiczne. W okresie zimowym na Polskie drogi wysypywane jest około milion ton soli drogowej, która dostaję się bezpośrednio na odsłonięte elementy podwozia. Nic więc dziwnego, że po ok. 3 latach w aucie powstają pierwsze ogniska korozji. Jeżeli zauważymy niewielkie ubytki powłoki konserwującej, należy niezwłocznie taki proces przeprowadzić ponownie w przygotowanym do tego serwisie z personelem który przeszedł odpowiednie szkolenia z zakresu konserwacji pojazdów.

Dokładne mycie podwozia, usuniecie osłon i nadkoli, zabezpieczenie nadwozia auta i wielu elementów które nie wymagają konserwacji (hamulce, układ wydechowy, itp.), czyszczenie mechaniczne podwozia z pozostałości starej odpadającej powłoki antykorozyjnej, odpylenie elementów wymagających konserwacji, odtłuszczenie elementów wymagających konserwacji, nałożenie warstwy podkładu epoksydowego, dokładne zabezpieczanie podwozia i elementów tego wymagających powłoką antykorozyjną, wypełnienie profili zamkniętych podwozia oraz drzwi i klapy bagażnika specjalną substancją antykorozyjną .

Konserwacja podwozia to wieloetapowy proces który wymaga cierpliwości i czasu.

Cena ustalana jest indywidualnie po wstępnych oględzinach na podnośniku w naszym serwisie.

 DSC_1681   DSC_1300

DSC_1758   DSC_1477

DSC_1477

Euromaster Makowski
ul. M. Kopernika 99
Województwo podlaskie 15-396, Białystok

Menu