Naprawa felg to wieloetapowy proces który jest bardzo skomplikowany 

 1 PROSTOWANIE FELG

Pierwszym etapem jest prostowanie, spawanie lub toczenie felg, wytypowanych w momencie przyjmowania felg do naprawy. Musimy zaznaczyć że nie każda felga kwalifikuje się do naprawy, mowa o felgach „chińskich”. Dlaczego? Stop, z którego są wykonane, ma słabą jakość. Zazwyczaj nie wytrzymuję obciążeń pojawiających się podczas naprawy.

prostowanie

2 PRZYGOTOWANIE FELG PRZED MALOWANIEM

Początkiem procesu odnowy lakieru jest usunięcie wszystkich starych powłok. W przypadku felg stalowych, możemy od razu przystąpić do piaskowania. Z felg aluminiowych usuwamy lakier metodą chemiczną, myjemy felgi po czym trafiają do piaskarki. Po wypiaskowaniu w razie potrzeby używamy szpachlówki w celu wygładzenia powierzchni.

3 MALOWANIE  FELG

Po przygotowaniu felg, przystępujemy do ich szlifowania  aby zniwelować ewentualne zadrapania, wgniecenia, czy korozję. Początkiem procesu malowania jest podładowanie felg metodą proszkową.  Felgi trafiają do lakierni proszkowej, w której farba w postaci proszku nanoszona jest elektrostatycznie. Po czym farba utwardzana jest w temperaturze 180-200°C.

DSC_0357DSC_0337
Przed                                                               Po
DSC_0035_1DSC_0051_1

 

Euromaster Makowski
ul. M. Kopernika 99
Województwo podlaskie 15-396, Białystok

Menu